Üdvözöllek kedves tanácsadó / vállalkozó!

Szeretnélek felkérni előadónak a
SOCIAL MARKETING SUMMIT 2019
Online Konferenciára!

Időpont : Október 7-11 (5 napos rendezvény)
Előadások vetítése minden nap : 8:00-12:00 és 13:00-17:00

Előadók : Domán Zsolt, Gál Kristóf, Tóth Ádám, Vicsai Gábor, Vida Ágnes,  Dallos Zoltán, Balogh Dávid (Boom Marketing), Martincsek Zsolt, Varga Bertold, Bártfai Balázs, Kovács László (Follow Marketing), Battay Máté és Tóth Patrik (Business & Coffe), Weiser István, Tusnádi Roland, Müller Péter, Berki Zsolt, Kőszegi András (Brandtrend), Csont Attila... és remélem TE is :-)

Szeretném, ha te is részese lennél az online SUMMIT eseményeknek!

Nagyszerű lenne, ha elfogadnád a felkérésem és te is részt vennél!

A Social Marketing Summit 2019, röviden SMS 2019 egy online konferencia lesz. A 2019 év elején nagy sikerrel megrendezett Online Marketing Summit 2019 folytatása lesz és minden évben megrendezem.

1 héten keresztül reggeltől-estig szakmai előadásokon vehetnek részt a résztvevők. Az SMS 2019 a közösségi marketing témákra fókuszál. Amennyiben elfogadod a felkérésem, akkor több mint 20.000 érdeklődőhöz jutsz majd el és az előadásod több ezren nézik majd meg.

TIPP : Úgy tudod a legtöbbet kihozni ebből az eseményből, ha az előadásod végén felkínálsz egy ajándékot... Egy csalit amire feliratkoznak. Így 1 nap alatt akár több ezer feliratkozót is elérhetsz!

Az OMS 2019 sikere számokban

2019 februárjában az alábbi eredményeket értük el...

16.000 pozitív résztvevő a februári rendezvényen

Több mint 16.000-en regisztráltak a februári rendezvényre. Az őszi SMS 2019-en szeretnénk ezt is túlszárnyalni és elérni a 20.000 regisztrált résztvevőt.

1.000-3.000 egyedi néző 1-1 szakmai előadáson

Fantasztikus visszajelzéseket kaptam többek között Gál Kristóftól közvetlenül az előadása után. Arra számíthatsz, hogy a vevők megrohamoznak majd :-)

8 492 527 Ft bevétel a felvétel vásárlásokból

Részt vehetsz majd a partner programunkban is, így 30% jutalékot kapsz majd az általad érkező vásárlók befizetéseiből.

A legfontosabb információk

Ez egy 5 napos konferencia lesz, ahova 20.000 résztvevőt várunk és egy nagy szabású 3 hónapos marketing kampány előzi meg. A rendezvény szervezése sok idő és ezért szeretnélek megkérni, hogy az alábbiakat minél hamarabb küldd el nekem.

Az alábbiakra lesz szükségem, ha elfogadod a felkérésem :

  1. FOTÓ : Szükségem lesz egy jó minőségű fotóra amit a weboldalon, a hirdetésekben és az emailekben használok majd. A fotót kérlek küldd el nekem a [email protected] email címemre.
  2. ELŐADÁS CÍME : Kérlek küldd el az előadásod címét és 3-4 mondatban írj a témáról amit érinteni fogsz majd a 45 perces előadásban. Legyen benne ígéret, érték és az, hogy mit nyer vele a néző ha megnézi majd az előadásod. Az ajándékot a végén ajánlhatod és a landing oldalra is kirakom. 
  3. ELŐADÁS FELVÉTELE : 3 fajta előadást ajánlanék neked.

    1. Prezentáció (narrálva) : A LEGJOBB a prezentáció amit alábeszélsz (narrálsz), ez adja a legtöbb értéket a nézőknek és ez hozza a legtöbb vevőt is majd neked. A legtöbb prezentáció készítőben feltudod venni a videót egy mikrofonnal lapozgatva a prezentációd.

    2.) Egyszerű videó felvétel : Az egyik legegyszerűbb, csak kamera elé állsz és a témáról rögzítesz egy 45-50 perces videós anyagot. Sajnos itt sok nézőt lehet elveszíteni, mert a prezentáció folyamatosan fenntartja a figyelmet. Ezzel szemben a sima videó amikor te beszélsz nehezebb, mert folyamatosan dolgoznod kell a  figyelem fenntartásán.

    3.) Szakértői interjú : Amennyiben egyiket sem tudod vállalni, akkor készítünk egy interjút együtt a témáról. Ezzel kapcsolatban egyeztessünk időpontot és témát. Ez is 45 perces lesz és kérdezlek a témáról illetve megoszthatod a sikereid és a tudásod.

Szeretnélek megkérni, hogy...

Segíts a rendezvény népszerűsítésében. A cél 20.000 résztvevő és ezt csak együtt tudjuk elérni. Minden egyes előadónak hatalmas nézettséget, szakértői márkaépítést és listaépítést hoz majd a rendezvény.

  • Kérlek oszd meg a Közösségi oldaladon az eseményt, hogy minél több érdeklődőhöz tudjunk eljutni. A Facebook-on megosztva pozitív hatása lesz, ugyanis ez lesz az egyik legnagyobb és legfontosabb esemény ősszel amin szinte mindenki részt vesz aki aktívan érdeklődik a közösségi marketing iránt.
  • Kérlek küldd ki emailben a listádra min. 1-2 alkalommal, hogy a követőidet elérjük. Ez WIN-WIN szituáció lesz, mert a követőid azt fogják látni, hogy a legjobb hazai szakértőkkel és szakemberekkel együtt veszel részt az SMS 2019-en. A "csapból is mi folyunk majd" és mindenhol a te fotód és neved látják majd mint szakértő. Nyugodtan hivatkozhatsz majd az emailben rám és a többi előadóra, így szakértői márkát tudsz építeni... mivel a LEGJOBB szakemberekkel együtt adsz elő az SMS 2019-en!
  • Készítsünk egy rövid interjút amelyben az előadásod témáiról beszélünk majd. Ezt kiküldöm majd a 18.000-es email listámra és így hatalmas nézettséget biztosítok neked.

A partnerprogramban is részt vehetsz majd és 30% jutalékot tudok fizetni az általad érkező vásárlók költéseiből. Átlagosan 100 regisztráltból 8-10% vásárolta meg a felvételeket. Így ha általad érkezik 100 ingyenes regisztráció akkor azonnal keresel kb. 18.000 Ft-ot. Kérlek jelezd felém emailben a [email protected] címemre, ha szeretnél ajánló partner lenni.

Elfogadom a felkérést, szeretnék előadni a Social Marketing Summit 2019 online eseményen!

Köszönöm a bizalmad! Kérlek töltsd ki a jobb oldali űrlapot és értesíteni foglak az eseménnyel kapcsolatban.

Előadói regisztráció

Close

50% már kész...

Töltsd ki az űrlapot és foglald le a helyed!