Berka László
Üdvözöllek, Berka László vagyok, 13 éves banki ügyfélszolgálati és értékesítői vezetői pályafutásomat otthagyva, 2014-ben kiléptem a munkahelyemről és elindítottam saját vállalkozásomat. A multis éveim alatt nap, mint nap azon dolgoztam, hogyan lehet azt elérni, hogy a meglévő ügyfelek számára (azaz azoknak, akik, már legalább egyszer vásároltak), újra visszatérjenek és örömmel vásároljanak újra, és beajánljanak boldogan ismerőseiknek, üzleti partnereiknek.
Azt látom, hogy a kisvállalkozások minden energiájukat arra fordítják, hogy új ügyfeleket találjanak és értékesítsenek számukra. Azt tapasztalom, hogy vagy nem fontos számukra, hogy meglévő ügyfeleiknek újra értékesítsenek vagy nem tudnak kellő energiát, időt fordítani a mindennapi mókuskerék hajtásába.
Szívesen elküldenének egy újabb ajánlatot, de nem igazán tudják, hogy miként kezdjenek hozzá, hogy kinek küldjék, milyen gyakran tegyék. Sok-sok ügyfelemnél azt érzékelem, hogy saját ügyféllistával rendelkeznek, de igazán nem nem tudják mit tegyenek annak érdekében, hogy olyan különleges élményben részesítsék őket, amitől sokkal elkötelezettebbek lesznek, rendszeresen visszatérnek, örömmel vásárolnak és még be is ajánlják ismerőseiknek, üzleti partnereiknek.
Gyakran találkozom azzal a kérdéssel, hogyan tudnék többet értékesíteni, hogyan tudnék olyan terméket vagy szolgáltatást nyújtani amiért engem választanának ? Mivel tudnám megkülönböztetni magam a konkurenciától? Hogyan lesznek RAJONGÓ VEVŐIM?
Azzal céllal indítottam a saját vállalkozásomat, hogy azt a tudást, tapasztalatot, vevő, élmény és profit fókuszú gyakorlati tudást, gondolkodást átadjam a mai magyar cégvezetők számára.
És mindezt nemcsak elméletben, hanem a gyakorlatban is, hiszen nemcsak megtervezzük számukra, hanem el is készítjük, lefejlesztjük, sőt üzemeltetjük is Legendás ÜgyfélÉlmény Rendszerüket!
Tedd meg az első lépést, tervezd meg saját magadnak!
Hasznos tartalmak:
Ingyen csali ajándék: