- Csali : Kell egy csali amit ingyen kínálunk fel és amit a neve és email címe megadásával kér a potenciális vevőd. A csalidnak nagyon szorosan kapcsolódnia kell a terméked problémaköréhez. A csali mutatja be, hogy a termékeddel hogyan tud A pontból B pontba eljutni az érdeklődő. Egy drón webshopnak pl. a "10 legfontosabb tudnivaló mielőtt Drónt vásárolsz" ebook kiváló csali lehet.
- Belépő termék : A vevőd nem fogja megvásárolni azonnal a drágább terméked, de szívesen vásárol tőled alacsonyabb árú belépő terméket. Jó példa pl. egy drón webáruháznál ha egy Drón kezelési tanfolyamot értékesítünk pár ezer ft-ért ami annyira jó ajánlat, hogy kevesen hagyják majd ott. Mivel megtörtént az első vásárlás (tranzakció), ezért utána sokkal jobb arányban tudsz majd drónt értékesíteni azoknak akik megvásárolták a tanfolyamot tőled. Kötődni fognak hozzád és megbecsülnek.
- Profit maximalizáló : A célja az, hogy növelje a kosárértéked. Ez a Drón webshopnál például lehet extra akkumulátor, hogy ne csak 20 percet repülhessen, hanem akár 1 órát is. Ezt a kosárnál és a megrendelésnél kínáld fel UP-SELL ajánlatban, ha nem kéri akkor DOWN-SELL ajánlatot is adhatsz ami esetleg egy olcsóbb termék.
Az egésznek az a szépsége, hogy nem kell nyomulva értékesíteni... A vevőd lépésről lépésre megismer téged és ahogy egyre nagyobb a bizalma az irányodba, annál többet hajlandó elkölteni nálad. A végén ajánlani fog és megvéd téged még akkor is, ha te vagy a legdrágább a piacon :-)